لوگو سفید ایلیا
ثبت برند
ثبت برند فارسی ثبت برند لاتین ثبت برند حقیقی ثبت برند حقوقی مراحل ثبت برند مدارک ثبت برند هزینه ثبت برند مدت زمان ثبت برند برند های تخصصی
ثبت برند رستوران ثبت برند مواد غذایی ثبت برند پوشاک ثبت برند آرایشی
ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری حقیقی ثبت علامت تجاری حقوقی مراحل ثبت علامت تجاری مدارک ثبت علامت تجاری هزینه ثبت علامت تجاری شرایط ثبت علامت تجاری زمان ثبت علامت تجاری
سایر خدمات
ثبت طرح صنعتی ثبت لوگو ثبت نشان تجاری ثبت علائم تجاری نقل و انتقال برند
تماس با ما

ثبت برند لبنیات


برای اینکه هر محصولی بتواند وارد عرصه بازار شود و مشتریان بیشتری را جذب خود کند بایستی تولید کننده آن محصول را ثبت نماید تا هم شناسنامه و اعتبار ویژه ای را به محصول خود بدهد و هم دست سودجویان را کوتاه نماید.در دنیای امروز ثبت برند در زمینه های متعددی صورت می گیرد از قبیل در زمینه مواد غذایی مانند لبنیات که این موضوع در جذب و ماندگاری مشتریان افزایش کیفیت محصولات بسیار اهمیت دارد.

ثبت برند لبنیات

کلیه اشخاصی که به این زمینه علاثه دارند یا در این زمینه فعالیت می کنند می توانند برند لبنیات خود را به ثبت برسانند همین امر سبب شده است که وکیل ثبت برند تلاش و کوشش نماید و مطالبی را درخصوص ثبت برند به متقاضیان محترم ثبت برند لبنیات ارائه نماید شایان ذکر است که متقاضیان محترم در صورت مواجه شدن با هر سوال یا مسئله ای می توانند با مشاوران و کارشناسان وکیل ثبت برند در ارتباط باشند.

مزایای ثبت برند لبنیات چیست

ثبت برند لبنیات سبب جلوگیری از سواستفاده ی متقلبان می شود و از عرضه ی کالاهای مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده ای مشابه علامت تجاری دیگری هستند جلوگیری می نماید.

هم چنین ، ثبت برند به مصرف کنندگان هم امکان انتخاب می دهد، بدین صورت که ثبت برند ضمانت می کند که مشتریان می توانند محصولات خود را از یکدیگر تشخیص دهند .مشتری به هنگام ملاحظه ی علامت می داند که این محصول متعلق به کارخانه یا تجارتخانه ای است که مورد اعتماد او می باشد.و بدین ترتیب، با ثبت برند شرایط سالمی برای مصرف کنندگان به وجود می آید.. دیگر مزایای ثبت برند به شرح ذیل می باشد:

  1. ثبت برند برای محصولات و شرکت و خدمات شما شهرت و وجه ایجاد می کند.
  2. ثبت برند شرکت ها را تشویق می کند تا در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند.
  3. این امکان وجود دارد که ثبت برند دارایی ارزشمند کسب و کار باشد.
  4.  ممکن است ثبت برند برای دریافت وام مفید باشد.
  5.  ثبت برند جزء ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی است .
  6.  با ثبت برند اجازه استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می باشند.
  7. ثبت برند ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت ها هستند.
  8.  با ثبت برند می توان اجازه ی استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده را به شرکت های ثالث داد که می تواند منشا درآمد بیشتری برای شرکت یا شخص به وجود آورد و یا اساس و پایه انعقاد یک موافقت نامه ی اعطای نمایندگی فروش باشد.

قبل از آن که برندی را به ثبت برسانید بایستی از برند مورد نظر استعلام بگیرید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام برند های ثبت شده به مقاله آن مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت برند لبنیات

  1.  مدارک شناسایی متقاضی.
  2. مدارک نماینده قانونی:در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی(وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ....) صورت بگیرد مدارک آن ضمیمه گردد.
  3. نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در اندازه های ده در ده سانتی متر.
  4.  در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.
  5.  ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط.
  6.  استفاده از حق تقدم:چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم (حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.
  7.  نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار.

مراحل ثبت برند لبنیات

گام اول  برای ثبت برند لبنیات این است که به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه نمایید و گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی  را انتخاب نمایید.در صورتی که اطلاعی در خصوص تکمیل این اظهارنامه ندارید حتما از اشخاص متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید می بایست مشخص کنید برند خود را به صورت حقیقی یا حقوقی قصد به ثبت رساندنش را دارید و با انتخاب هرکدام مراحل به صورت جداگانه پیش میرود .شما متقاضیان محترم باید کالاهای خود را با توجه به مجوز خود انتخاب نمایید .بعد از تکمیل اظهارنامه مدارک لازم برای  ثبت برند را از طریق همین سامانه آپلود کنید و ارسال  نمایید و هزینه ثبت برند و علامت تجاری را که در سامانه  مشخص شده به صورت اینترنتی واریز نمایید و منتظر بررسی کارشناس اداره مالکیت صنعتی بمانید. در صورتی که کلیه اطلاعات وارده صحیح باشد و نقصی در پرونده وجود نداشته باشد بعد از گذشت دو الی سه ماه آگهی تقاضای  ثبت برند صادر می شود.لازم است پیش از هرنوع اقدام برای ثبت برند به سامانه استعلام برند و علامت و نام تجاری به آدرس iripo.ssaa.ir مراجعه نمایید.

از همراهی شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم.

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

لوگو چیست و چه تفاوتی با برند دارد ؟

واژه برند برای کالاها و محصولاتی می باشد که می توانند در بازار جایگاه خود را داشته باشند و در واقع باعث می شود شهرت کسبی نیز بدست آورند .لوگو تنها نشانه سازمانی می باشد اما برند همان نامی است که در ذهن مشتریان ماندگار می باشد در این مقاله به تفاوت آنها پرداخته می شود لطفا مطالعه نمایید

ثبت برند چگونه است ؟

به ثبت رساندن برند امری اختیاری می باشد به این دلیل که به ثبت رساندن برند سبب می شود تا مالک علامت از حمایتی قانونی مستفیض گردد به همین علت برای اجباری کردن آن از سوی دولت ضرورتی وجود ندارد.

ثبت برند چه مراحلی دارد؟

در این مقاله به مراخل ثبت برند پرداخته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید.

مراحل ثبت نشان تجاری

یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین عوامل بازاریابی و موفقیت در هر اداره،موسسه و یا مجموعه ای برند یا همان نشان تجاری در آن مجموعه می باشد. که در این مقاله می توانید مراحل ثبت نشان تجاری را مطالعه نمایید با ما همراه باشید

ثبت برند تجاری در ایران

برند تجاری در ایران باید به شکلی محصول را معرفی کند که نشان دهد این برند تنها در تملک صاحب علامت می باشد دراین مقاله می توانید در مورد ثبت برند تجاری در ایران اطلاعاتی را کسب نمایید .

اهمیت ثبت برند

زمانی که اشخاص حقیقی و یا حقوقی اقدام به ثبت برند می نمایند باید مواردی را دقت نمایند که می توانند از مزایا و اهمیت ثبت برند استفاده نمایند که در این مقاله به آن اشاره شده است

مدارک مورد نیاز جهت ثبت علامت تجاری

در این مقاله مطالبی در مورد مدارک مورد نیاز جهت ثبت علامت تجاری پرداخته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید.

اصول برندینگ

به پروسه مدیریت نمودن کسب و کار نزد مشتریان برندینگ می گویند. برندینگ یعنی مشتریان شما تنها آن جنبه هایی را از کسب و کار بشناسند که شما به ان علاقه مند می باشید.

تمدید علامت تجاری

علامت تجاری بعد از ثبت این امکان را دارد که بعد از پایان مدت اعتبار آن مجدد تمدید گردد که در این مقاله به توضیحات بیشتر پرداخته شده است لطفا مطالعه نمایید.

ثبت برند جهانی

ثبت برند جهانی همان ثبت برند بین المللی می باشد در این مقاله به توضیحات بیشتر پرداخته می شود

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟