هزینه ثبت علامت تجاری
علامت تجاری علامتی است که نشان دهنده محصول و یا کالای شرکت مورد نظر می باشد . که تمایز بین کلیه محصولات را از یکدیگر مشخص می سازد .
ما در این مقاله برآنیم تا در مورد ثبت لوگو مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه نماییم مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن با هر سوال و مسئله ای با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.
لوگو یک نشانه گرافیگی می باشد که قادر است به صورت علامت،نماد،نوشتار و یا ترکیبی از این ها طراحی گردد.
ممتاز ساختن یک محصول و یا خدمات توسط یک لوگو مشخص می شود که این لوگو وقتی بر روی آن محصول خدمات درج شده باشد از دیگر محصولات و خدمات دیگر شاخص تر می سازد و به مصرف کننده آن اعتماد را می دهید که این محصولی که انتخاب کرده است دارای کیفیت برتری می باشد زیرا لوگوی آن ثبت شده است و شناخته شده می باشد.
ثبت لوگو اختیاری می باشد در صورتی که مالک برای استفاده از حمایت های قانونی می تواند درخواست ثبت لوگوی خود را داشته باشد.
لوگو : زمانی که بر روی کالا و یا خدماتی شکل و یا صورتهایی می بینید که از اشکال گرافیکی باشد که این شکل ها با ترسیم و سلیقه طراح کشیده می شود و متقاضی آن انتخاب می نماید بر روی آن محصولات و کالاها درج می نماید. از خلاقیتی ویژه بدست می آید.
آرم: یک تصویر گرافیکی که به صورت ساده و در بردارنده و یا نشان دهنده نوع فعالیت و یا نوع سارمان یااتحادیه باشد آرم گفته می شود . یعنی عنوان گرافیکی نمی باشد و در کنار اسم شرکت و یا اسم برند طراحی می شود.
زمانی که لوگو مورد نظر خود را طراحی کردید برای حفاظت از این نشان می توانید آن را ثبت نمایید ، ثبت لوگو در اداره مالکیت معنوی امکان پذیر می باشد جهت جلوگیری از هزینه های اضافی می توانید جهت سهولت در کار به موسسه وکیل ثبت برند بسپارید.
با ارائه مدارک و طی کردن مراحل ثبت لوگو در اداره ثبت مالکیت می توانید از حمایت های قانونی برخوردارد شوید.
ورود و ثبت نام در سایت مالکیت معنوی و در قسمت ثبت علائم تجاری
مدارک ثبت لوگو را آماده نمایید سپس وارد سامانه اینترنتی مالکیت معنوی sherkat.ssaa.ir شده و ثبت خود را انجام دهید .در قسمت سمت چپ سایت وارد قسمت ورود اطلاعات شوید.
در هنگام ورود اطلاعات در سایت اداره مالکیت معنوی به موارد زیر دقت نظر داشته باشید:
متقاضی و یا مالک لوگو که بر اساس نوع شخصیت آن حقیقی و یا حقوقی بودن انتخاب نموده و اطلاعات هویتی مرتبط را وارد نمایید.
در صورت وجود وکیل و یا نماینده قانونی اطلاعات را وارد نمایید و در صورت نبودن آن را خالی بگذارید.
ابلاغیه و پیام های سازمان برای شماره تلفن همراه و یا ایمیل متقاضی ارسال میشود در صحت ورود اطلاعات دقت نمایید.
مطابق خدمات و محصولی که ارائه می دهید طبقه آنرا انتخاب نمایید.
کلیه مدارک مورد نیاز ثبت لوگو را در قسمت مربوطه وارد نمایید ( لازم به ذکر است مدارک را اسکن نمایید. )
برای ثبت لوگو نیاز به پرداخت هزینه های دولتی می باشید بعد از پرداخت این هزینه های می توانید رمز کدرهگیری را اخذ نمایید .( لازم به ذکر است در قسمت سامانه درگاه اینترنتی قرار داده شده است که بتوانید از طریق رمز دوم اینترنتی پرداختی را انجام دهید. )
سپس بعد از پرداخت هزینه های دولتی ثبت لوگو می توانید از سامانه کدرهگیری و رمز را دریافت نمایید و اطلاعات جهت بررسی به سیستم کارشناسان اداره قرار می گیرد.
از اظهارنامه ثبت لوگو پرینت گرفته و ذیل اوراق را امضا نموده و به همراه مدارک مربوطه به اداره مالکیت معنوی ارسال نمایید.
زمان ثبت لوگو در بازه زمانی 35 الی 40 روز به طول می انجامد اصولا در این مدت زمان کارشناسان اداره بر اساس مدارک و اطلاعات درج شده در اظهارنامه کلیه موارد را بررسی نموده و نتیجه را به متقاضی اعلام می نمایند.
سپس بعد از تأیید اطلاعات از سوی کارشناسان اداره روزنامه رسمی انتشار می یابد . سپس گواهینامه ثبت 10 ساله به متقاضی صادر می شود .
ثبت لوگو برای شخصیت حقیقی و یا حقوقی قابلیت ثبت را دارد بدین صورت که در ارائه مدارک آنها باهم تفاوتی وجود دارد .
ثبت لوگو برای اشخاص حقوقی :
مدارک مورد نیاز ثبت لوگو حقیقی
در انتها خاطر نشان می شویم که وکیل ثبت برند آماده ارائه خدمات به متقاضیان ثبت لوگو می باشد لذا در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با وکیل ثبت برند در ارتباط باشید و از تجربیات مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه بهره مند شوید.
نتیجه دقیقی پیدا نشد . جهت نمایش پیشنهادات اینجا کلیک کنید
مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید
علامت تجاری علامتی است که نشان دهنده محصول و یا کالای شرکت مورد نظر می باشد . که تمایز بین کلیه محصولات را از یکدیگر مشخص می سازد .
یکی از مهم ترین کارهایی که در رستوران باید انجام شود ثبت علامت تجاری یا برند می باشد. جهت مطرح شدن یک رستوران باید به ثبت شکل. لوگو یا اسم تجاری پرداخت.
مدت زمان ثبت برند متفاوت می شود به دلایلی زمان ثبت متغییر است . از جمله باید مدارک ارائه شده را توجه کرد . هم چنین تعداد پرونده های مورد بررسی کارشناسان در کارتابل توجه نمود
برای معرفی محصول خود و ایجاد تفاوت بین آن محصول با دیگر محصولات مشابه موجود می توانید از یک علامت یا طرح خاص و یا یک نام و نشانه ی منحصربفرد استفاده کنید
علائم تجاری و نام های تجاری یکی از عناصر مهم در بازار یابی و راهبردی در عرضه بازار و کالاها و خدمات می باشد
ثبت برند در اداره ثبت مالکیت معنوی امکان پذیر است این امکان برای مالک برند وجود دارد بر اساس نوع شرایط برند خود را بفروش برساند و یا متقاضی دیگری برند جدید را بخرد .
امروزه رستوران داری شغلی بسیار پرطرفدار بوده و مشتریان بسیاری در این حوزه موجود است.
از آن جایی که هدف اصلی از ثبت برند ، معروف شدن و شناخته شدن آن در آینده است ، نامی که برای آن انتخاب می شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد
از گونه نشانه هایی که در روی کالا درج شده و نشان دهنده ویژگی و نوع محصول و یاخدمات می باشد علامت های تجاری گفته می شود .
یک نشان و یا یک اسم و یا یک کلمه و... که حتی می توان ترکیب کردن موارد فوق را به عنوان برند طراحی و انتخاب کرد
پاسخ دادن به :
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد