لوگو سفید ایلیا
ثبت برند
ثبت برند فارسی ثبت برند لاتین ثبت برند حقیقی ثبت برند حقوقی مراحل ثبت برند مدارک ثبت برند هزینه ثبت برند مدت زمان ثبت برند برند های تخصصی
ثبت برند رستوران ثبت برند مواد غذایی ثبت برند پوشاک ثبت برند آرایشی
ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری حقیقی ثبت علامت تجاری حقوقی مراحل ثبت علامت تجاری مدارک ثبت علامت تجاری هزینه ثبت علامت تجاری شرایط ثبت علامت تجاری زمان ثبت علامت تجاری
سایر خدمات
ثبت طرح صنعتی ثبت لوگو ثبت نشان تجاری ثبت علائم تجاری نقل و انتقال برند
تماس با ما

اصول برندینگ


به پروسه مدیریت نمودن کسب و کار نزد مشتریان برندینگ می گویند. برندینگ یعنی مشتریان شما تنها آن جنبه هایی را  از کسب و کار بشناسند که شما به ان علاقه مند می باشید.

اصول برندینگ

برند در حقیقت قولی می باشد که شما به مشتری می دهید.

در واقع برندینگ فعالیتی حیاتی جهت کسب و کار و فعالیت ها می باشد زیرا این برند شماست که به آن ها می گوید بایستی از شما چه انتظاری داشته باشند و این انتظار می باشد که سبب به وجود آمدن تمایز میان برند شما و برند رقیب های شما می گردد. به تبیینی دیگر برند شما از آن چه که شما هستید ،قصد دارید چه کسی باشید و این که مردم از شخصیت برند شما چگونه برداشت می کنند به وجود می آید. 

آیا شما در صنعت خود شگفت‌انگیز ظاهر می‌شوید؟ با تجربه‌ترین هستید؟ قابل‌ اعتمادترین هستید؟ محصول شما گران و باکیفیت است یا ارزان و بی‌کیفیت؟

این نکته را به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید به منظور همه افراد همه چیز باشید. بنابراین در این زمینه سعی و تلاش نکنید!

در حقیقت شما بایستی جامعه ای را با مشخصاتی خاص را در نظر بگیرید و به شکل تخصصی در صنعت خودتان فعالیت نمایید.

 می توانید اطلاعات خود را با مطالعه برندینگ شخصی تکمیل نمایید.

استراتژی برند

راهبرد برند عضو جدانشدنی برندینگ می باشد در خصوص این موضوع مقرر این می باشد  که شما قصد دارید کدام پیام برندتان را، چگونه، در چه زمانی و کجا به جامعه هدفتان معرفی کنید.

یک برند زمانی که تحت امر یک استراتژی دقیق و منظم شروع به کار می‌کند، قادر می باشد رفتار خرید و استفاده مشتریانش را بسیار بهتر و محکم‌تر از سایر محصولات سامان دهی کند. مثال واضح و روشن این موضوع را می‌توانید در نوشیدنی کوکاکولا مشاهده کنید. این محصول شاید قیمتی بالاتر از سایر محصولات ایرانی داشته باشد، اما غالب استفاده‌کنندگان، این محصول را انتخاب می‌کنند.

این حس قدرتمند هنگامی کارگر خواهد بود که برند شما از یک کیفیت قابل ‌قبول و البته یک پرشور احساسی بهره ببرد.

به‌عنوان‌مثال، شما کفش آدیداس را به‌عنوان یک برند کفش می‌شناسید که همیشه مورداستعمال ورزشکاران بوده و قیمت بالا و لوکس بودن از مؤلفه‌های اصلی آن می باشد. مشاهده می کنید؟ واقعاً مسئله فروش کفش نیست، مسئله ارتباط عمیق و صحیح برقرار کردن است.

تعریف کردن و نهادینه کردن برند شما

تعریف شدن یک برند و آنچه در خاطر و ذهن ها  شکل خواهد گرفت، یک مسیر ناتمام و طولانی می باشد که در آن کسب ‌وکار می‌بایست اطلاعات و خصوصیات خود را کاوش و پژوهش نماید.

در حداقلی‌ترین حالت هم  به پاسخ دادن به این ۴ سؤال از طرف شما نیازمند می باشد :

  1. مأموریت سازمان شما چیست؟
  2. خصوصیات ممتاز و سودآور محصول یا خدمت شما چیست؟
  3. مشتری در قبال محصول شما چه عکس‌العملی دارد و چشم‌انداز او در مورد برندتان چقدر است؟
  4. چه چیزهایی برای ایجاد وابستگی مشتریان به برند شما موردنیاز است؟

تحقیق و پژوهش نمایید، نیازهای مشتریان را استنباط نمایید، علاقه های مشتریان کنونی و مشتریان آینده را بیابید و از دیدگاه خودتان ان ها بررسی و ارزیابی ننمایید و به صورت حقیقی و واقعی از خود آن ها بپرسید.

بعد از تشخیص نیازها چه کنیم؟

زمانی که توانستید بفهمید برند شما به چه نام و آوازه‌ای مشهور است و نقاط قوت و ضعف آن‌ها مشخص شد، از این استراتژی ها استفاده  نمایید که هم ساده هستند و هم قبل ‌ازاین در برند سازی، آزمون خود را پس داده‌اند :

  1. یک لوگو خوب بسازید.
  2. یک لوگوی خوب و مناسب خلق نمایید  و آن را در مکان‌های مناسب منتشر نمایید.
  3. پیام برندتان را مشخص کنید.
  4.  پیام کلیدی که می‌خواهید برندتان پیرامون آن نامیده شود را انتخاب کنید و مطمئن شوید تمام کارکنان و زیردستان  هم از این تغییر رویه آگاه خواهند بود.
  5. برندتان را یکپارچه کنید.

 برندینگ دربردارنده  همه فعالیت‌های اجرایی از جانب شما خواهد بود! بنابراین ، اطمینان داشته باشید که پاسخ تلفن‌ها چطور خواهد بود، از چه لغاتی در مکالمه استفاده می‌شود و لحن آن‌ها چگونه است، امضای ایمیلتان چیست و هر چیز دیگری در این حوزه که می‌بایست  حراست و نگهبانی گردد.

برپایه و اساس  آن چه که به آن شهرت دارید به جلو پیش ببرید:

شما در مکالمه های بین مشتریان و کاربران، به خصوصیات و ویژگی های خاصی شهرت دارید، سعی نمایید که در ارتباط با آن‌ها نیز، همین راهبرد ها  را رعایت نمایید.

🔸 یک شعار عالی لازم است.

شعاری را به وجود بیاورید که به صورت کوتاه، معنی‌دار و قابلیت حفظ شدن  را داشته باشد که قادر باشد  به‌خوبی ماهیت برندتان و لزوم استفاده از آن را مشخص  و معین نماید.

🔸 ظاهر قضیه را هم رعایت کنید

از نظر استعمال از رنگ، محل قرارگیری لوگو، ظاهر و احساسی که منتقل می‌شود، گوناگونی نداشته باشید. بگذارید همیشه با ظاهری یکسان دیده و رویت شوید.

🔸 صادق باشید.

عمل کردن به قولی که به آن ها داده اید امری مهم در برندینگ می باشد در صورتی که شما قول خودتان را اجرا ننمایید نه خودشان بازخواهند گشت و نه مشتری دیگری را دعوت می‌کنند.

🔸 ثابت و استوار باشید.

در صورتی که شما در پروسه برندینگ ثابت قدم و محکم نباشید هیچ کدام یک از مواردی که در بالا ذکر شده است به کارتان نمی آید.

در انتها خاطر نشان می شویم که شما عزیزان در صورت مواجه شذن با هر گونه سوال و یا مسئله ای می توانید با موسسه وکیل ثبت برند تماس حاصل فرمایید.

در جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مراحل ثبت برند مراجعه نمایید و بدانید که با ثبت برند در اداره ثبت مالکیت صنعتی می توانید از برند خود محافظت نمایید .

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

ثبت برند چیست ؟

ثبت برند به این معنی می باشد که شما از محصولات و خدمات خود مراقبت نمایید و شرکت و محصول و خدمات خود را از دیگر فعالیت های تجاری و خدمات اقتصادی جدا سازید در این مقاله توضیحات بیشتری پرداخته مشود لطفا مطالعه نمایید

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند

مدارک مورد نیاز ثبت برند از موارد مهمی می باشد که روند ثبت را در اداره ثبت مالکیت صنعتی به جلو پیش می برد در نتیجه در صحت این اطلاعات و کامل نمودن آن دقت بسیار نمایید

مزایای ثبت برند چیست

ثبت برند باعث می‌شود تا بین محصولات شما و رقبایتان تمایز ایجاد شده و مشتریان به راحتی بتوانند کالای شما را از سایر محصولات تشخیص دهند. با ثبت برند یا علامت تجاری خود از طریق قانونی، می‌توانید مانع استفاده‌ی دیگران از آن برند شوید.برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

مراحل ثبت برند چیست؟

در این مقاله توضیحاتی در مورد مراحل ثبت برند ارائه شده است مقاله را بخوانید.

ثبت برند در ایران

ثبت برتد در ایران در اداره مالکیت صنعتی با داشتن شرایط قانون تجارت و هم چنین شرایط ثبت امکان پذیر می شود در این مقاله به توضیحان ای موارد پرداخته می شود

ثبت برند خشکبار

ثبت برند خشکبار مسئله ای است که به موفقیت و پیشرفت یک شرکت خشکبار کمک بسیار زیادی خواهد کرد برند سبب ایجاد وجه تمایز میان محصولات شرکتی با دیگر شرکت ها می شود

لوگو چیست و چه تفاوتی با برند دارد ؟

واژه برند برای کالاها و محصولاتی می باشد که می توانند در بازار جایگاه خود را داشته باشند و در واقع باعث می شود شهرت کسبی نیز بدست آورند .لوگو تنها نشانه سازمانی می باشد اما برند همان نامی است که در ذهن مشتریان ماندگار می باشد در این مقاله به تفاوت آنها پرداخته می شود لطفا مطالعه نمایید

ثبت برند چه مراحلی دارد؟

در این مقاله به مراخل ثبت برند پرداخته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید.

ثبت لوگو و نشان تجاری

لوگو طرح ملموسی برای نشان دادن خدمات، محصولات و کالای مورد نظر است در این مقاله به تفاوتهای ارم و لوگو و مدارک لازم ثبت لوگو پرداخته می شود لطفا مطالعه نمایید

علائم غیر قابل ثبت کدامند؟

علامت تجاری عبارتست از حروف، عدد، ترسیمات، عکس، شکل، رنگ، تصویر، برچسب یا ترکیب آنها که برای تشخیص کالاها یا خدمات بکار می رود.برخی از علامت های تجاری به راحتی ثبت می شوند و برخی دیگر از علامت ها این قابلیت را ندارند تا به ثبت برسند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید.

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

هم اکنون آنلاین نیستیم . جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟