لوگو سفید ایلیا
ثبت برند
ثبت برند فارسی ثبت برند لاتین ثبت برند حقیقی ثبت برند حقوقی مراحل ثبت برند مدارک ثبت برند هزینه ثبت برند مدت زمان ثبت برند برند های تخصصی
ثبت برند رستوران ثبت برند مواد غذایی ثبت برند پوشاک ثبت برند آرایشی
ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری حقیقی ثبت علامت تجاری حقوقی مراحل ثبت علامت تجاری مدارک ثبت علامت تجاری هزینه ثبت علامت تجاری شرایط ثبت علامت تجاری زمان ثبت علامت تجاری
سایر خدمات
ثبت طرح صنعتی ثبت لوگو ثبت نشان تجاری ثبت علائم تجاری نقل و انتقال برند
تماس با ما

اصول برندینگ


به پروسه مدیریت نمودن کسب و کار نزد مشتریان برندینگ می گویند. برندینگ یعنی مشتریان شما تنها آن جنبه هایی را  از کسب و کار بشناسند که شما به ان علاقه مند می باشید.

اصول برندینگ

برند در حقیقت قولی می باشد که شما به مشتری می دهید.

در واقع برندینگ فعالیتی حیاتی جهت کسب و کار و فعالیت ها می باشد زیرا این برند شماست که به آن ها می گوید بایستی از شما چه انتظاری داشته باشند و این انتظار می باشد که سبب به وجود آمدن تمایز میان برند شما و برند رقیب های شما می گردد. به تبیینی دیگر برند شما از آن چه که شما هستید ،قصد دارید چه کسی باشید و این که مردم از شخصیت برند شما چگونه برداشت می کنند به وجود می آید. 

آیا شما در صنعت خود شگفت‌انگیز ظاهر می‌شوید؟ با تجربه‌ترین هستید؟ قابل‌ اعتمادترین هستید؟ محصول شما گران و باکیفیت است یا ارزان و بی‌کیفیت؟

این نکته را به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید به منظور همه افراد همه چیز باشید. بنابراین در این زمینه سعی و تلاش نکنید!

در حقیقت شما بایستی جامعه ای را با مشخصاتی خاص را در نظر بگیرید و به شکل تخصصی در صنعت خودتان فعالیت نمایید.

 می توانید اطلاعات خود را با مطالعه برندینگ شخصی تکمیل نمایید.

استراتژی برند

راهبرد برند عضو جدانشدنی برندینگ می باشد در خصوص این موضوع مقرر این می باشد  که شما قصد دارید کدام پیام برندتان را، چگونه، در چه زمانی و کجا به جامعه هدفتان معرفی کنید.

یک برند زمانی که تحت امر یک استراتژی دقیق و منظم شروع به کار می‌کند، قادر می باشد رفتار خرید و استفاده مشتریانش را بسیار بهتر و محکم‌تر از سایر محصولات سامان دهی کند. مثال واضح و روشن این موضوع را می‌توانید در نوشیدنی کوکاکولا مشاهده کنید. این محصول شاید قیمتی بالاتر از سایر محصولات ایرانی داشته باشد، اما غالب استفاده‌کنندگان، این محصول را انتخاب می‌کنند.

این حس قدرتمند هنگامی کارگر خواهد بود که برند شما از یک کیفیت قابل ‌قبول و البته یک پرشور احساسی بهره ببرد.

به‌عنوان‌مثال، شما کفش آدیداس را به‌عنوان یک برند کفش می‌شناسید که همیشه مورداستعمال ورزشکاران بوده و قیمت بالا و لوکس بودن از مؤلفه‌های اصلی آن می باشد. مشاهده می کنید؟ واقعاً مسئله فروش کفش نیست، مسئله ارتباط عمیق و صحیح برقرار کردن است.

تعریف کردن و نهادینه کردن برند شما

تعریف شدن یک برند و آنچه در خاطر و ذهن ها  شکل خواهد گرفت، یک مسیر ناتمام و طولانی می باشد که در آن کسب ‌وکار می‌بایست اطلاعات و خصوصیات خود را کاوش و پژوهش نماید.

در حداقلی‌ترین حالت هم  به پاسخ دادن به این ۴ سؤال از طرف شما نیازمند می باشد :

  1. مأموریت سازمان شما چیست؟
  2. خصوصیات ممتاز و سودآور محصول یا خدمت شما چیست؟
  3. مشتری در قبال محصول شما چه عکس‌العملی دارد و چشم‌انداز او در مورد برندتان چقدر است؟
  4. چه چیزهایی برای ایجاد وابستگی مشتریان به برند شما موردنیاز است؟

تحقیق و پژوهش نمایید، نیازهای مشتریان را استنباط نمایید، علاقه های مشتریان کنونی و مشتریان آینده را بیابید و از دیدگاه خودتان ان ها بررسی و ارزیابی ننمایید و به صورت حقیقی و واقعی از خود آن ها بپرسید.

بعد از تشخیص نیازها چه کنیم؟

زمانی که توانستید بفهمید برند شما به چه نام و آوازه‌ای مشهور است و نقاط قوت و ضعف آن‌ها مشخص شد، از این استراتژی ها استفاده  نمایید که هم ساده هستند و هم قبل ‌ازاین در برند سازی، آزمون خود را پس داده‌اند :

  1. یک لوگو خوب بسازید.
  2. یک لوگوی خوب و مناسب خلق نمایید  و آن را در مکان‌های مناسب منتشر نمایید.
  3. پیام برندتان را مشخص کنید.
  4.  پیام کلیدی که می‌خواهید برندتان پیرامون آن نامیده شود را انتخاب کنید و مطمئن شوید تمام کارکنان و زیردستان  هم از این تغییر رویه آگاه خواهند بود.
  5. برندتان را یکپارچه کنید.

 برندینگ دربردارنده  همه فعالیت‌های اجرایی از جانب شما خواهد بود! بنابراین ، اطمینان داشته باشید که پاسخ تلفن‌ها چطور خواهد بود، از چه لغاتی در مکالمه استفاده می‌شود و لحن آن‌ها چگونه است، امضای ایمیلتان چیست و هر چیز دیگری در این حوزه که می‌بایست  حراست و نگهبانی گردد.

برپایه و اساس  آن چه که به آن شهرت دارید به جلو پیش ببرید:

شما در مکالمه های بین مشتریان و کاربران، به خصوصیات و ویژگی های خاصی شهرت دارید، سعی نمایید که در ارتباط با آن‌ها نیز، همین راهبرد ها  را رعایت نمایید.

🔸 یک شعار عالی لازم است.

شعاری را به وجود بیاورید که به صورت کوتاه، معنی‌دار و قابلیت حفظ شدن  را داشته باشد که قادر باشد  به‌خوبی ماهیت برندتان و لزوم استفاده از آن را مشخص  و معین نماید.

🔸 ظاهر قضیه را هم رعایت کنید

از نظر استعمال از رنگ، محل قرارگیری لوگو، ظاهر و احساسی که منتقل می‌شود، گوناگونی نداشته باشید. بگذارید همیشه با ظاهری یکسان دیده و رویت شوید.

🔸 صادق باشید.

عمل کردن به قولی که به آن ها داده اید امری مهم در برندینگ می باشد در صورتی که شما قول خودتان را اجرا ننمایید نه خودشان بازخواهند گشت و نه مشتری دیگری را دعوت می‌کنند.

🔸 ثابت و استوار باشید.

در صورتی که شما در پروسه برندینگ ثابت قدم و محکم نباشید هیچ کدام یک از مواردی که در بالا ذکر شده است به کارتان نمی آید.

در انتها خاطر نشان می شویم که شما عزیزان در صورت مواجه شذن با هر گونه سوال و یا مسئله ای می توانید با موسسه وکیل ثبت برند تماس حاصل فرمایید.

در جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مراحل ثبت برند مراجعه نمایید و بدانید که با ثبت برند در اداره ثبت مالکیت صنعتی می توانید از برند خود محافظت نمایید .

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

ثبت برند حقوقی

یکی از داشته های با ارزش ومهم در فعالیت های تجاری برند می باشد که چنانچه برای رسیدن به موفقیت شرکت روی آن برنامه ریزی و هدف گزاری شده باشد اعتبار و اهمیت آن بیش از پیش مشخص خواهد شد

اصول برندینگ

به پروسه مدیریت نمودن کسب و کار نزد مشتریان برندینگ می گویند. برندینگ یعنی مشتریان شما تنها آن جنبه هایی را از کسب و کار بشناسند که شما به ان علاقه مند می باشید.

مراحل ثبت علامت تجاری

ثبت علامت تجاری ضمانتی است که مصرف کننده می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دادند

استعلام برند

به دلیل وجود تنوعات بسیار زیاد و گنجایش حجم برند ها در بازار داخلی ایران و هم چنین خارج از کشور ایران از مبادرات لازم قبل از ثبت علامت ها و برندهای تجاری استعلام برند می باشد.

کدام علائم تجاری غیر قابل ثبت اند؟

ماده ی 5 قانون ثبت علائم و اختراعات،ثبت بعضی از علائم را به عنوان علامت تجارتی منع می کند در این مقاله مطالبی درخصوص علائم تجاری غیر قابل ثبت مطالبی ارائه شده است برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت برند خارجی در ایران

تعداد بسیار زیادی از اشخاص قصد دارند برند خارجی را در کشور ایران به ثبت برسانند. این اشخاص و شرکت های تجاری تمایل دارند از اسم برند های خارجی به منظور توسعه و فروش خود استعمال نمایند

ثبت لوگو شرکت

در دنیای تجارت طراحی لوگو شرکت یکی از مبادرات با اهمیت و بسیار مهم و عنصر اصلی گرافیکی و تبلیغاتی می باشد. در این مقاله می توانید مطالب در مورد ثبت لوگو شرکت مطالعه نمایید

ثبت آرم تجاری

شخص متقاضی برای ثبت آرم تجاری یا علائم تجاری باید در هر زمینه ای که مجوز فعالیت دارد آرم تجاری را در همان زمینه ثبت کند.

جهت ثبت برند از کجا شروع کنیم ؟

هدف اصلی در انتخاب نشان تجاری رسمیت دادن به شرکت ها و فعالیت های تجاری به وسیله آرم مخصوص خود در سطح جهانی ، که این امر برای صاحب نشان امری سود آور است

ثبت علامت تجاری حقوقی

پس از ثبت قانونی ، علامت تجاری مورد پشتیبانی قانون قرار خواهد گرفت و در قبال افراد سودجو و متقلب و مقلد چنانچه قصد سوء استفاده از علامت تجاری را داشته باشند مسئولیت با قانون خواهد بود.

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟