هدف از ثبت نام تجاری یا برند
یک برند ضمانت همیشگی و دائمی یک فروشنده به منظور عرضه ی مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی ها و خدماتی خاص به مصرف کنندگان می باشد.
لوگوی تجاری نوعی تصویر می باشد که به منظور تبیین نمودن یک عبارت، موضوع، تلقین کردن یک موضوع و معرفی و شناساندن موسسه، محصول، سایت و.... از آن استفاده می شود.
به طور معمول لوگوها به نوعی طراحی می گردند و ضمن اینکه ساده می باشند دربرگیرنده اطلاعات و علامت های تصویری با هدف تبلیغات هستند.
بعد از به ثبت رسیدن شرکت یکی از مراحل مهم و با اهمیت ثبت لوگو می باشد.لوگو طرحی است قابل لمس به منظور نشاندن خدمات و کالاهای مورد نظر.هم چنین لوگو وجهه و دیدگاه هر برندی است و قادر می باشد خصیصه ها و ویژگی های هر نهاد و یا موسسه ای را تشریح نماید.هنگامی که لوگو به درستی و بدون هیچ گونه عیب و نقصی طراحی می گردد این قابلیت را خواهد داشت تا برای نام و یا برند تجاری بسیار با اهمیت و با ارزش باشد. لوگویی که قرار است برای یک برندی طراحی شود به خلاقیت بیشتری نسبت به دیگراقلام گرافیگی نیاز دارد. شخصی که می خواهد لوگویی را طراحی کند بایستی دربردارنده دانش،تجربه و خلاقیت باشد.
شایان ذکر است که لوگو بایستی به نوعی طراحی گردد که نشان دهنده و بیانگر خصوصیات و ویژگی های یک محصول باشد.در صورتی که قصد دارید اطلاعات خود را در رابطه با ثبت لوگو گسترش دهید می توانید با متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی وکیل ثبت برند در ارتباط باشید تا شما در راستای این امر کمک و یاری نمایند.
لوگو ، یک کالا یا خدمات به شکل ها و وجه های متفاوت گرافیکی است که ترسیم و طراحی نمودن آن ها منوط به ذوق و نوآفرینی طراح های گرافیک می بشد
آرم یک عنوان گرافیکی نمی باشد بلکه تنها یک نشانه و عکس گرافیکی یا ساده است٬ که هرشخصی با رویت این آرم یا نشانه قادر می باشد که تشخیص دهد که این آرم به چه عنوانی مرتبط می باشد ولی اما هیچ شخصی قادر نمی باشد متوجه شود که این آرم به چه عنوان خاصی (نام تجاری و…) مربوط است. به همین دلیل در مجاور نشانه یا آرم , نام مربوط به شرکت و برند که به طور معمول نام خاصی می باشد قرار می گیرد. طراحی آرم هم به طور تقریبی دربردارنده دو شیوه متمایز می باشد. برخی از طراح کنندگان گرافیکی نشانه را خودشان طراحی و ترسیم می کنند و بعضی دیگر الگوی نشانه را از جای دیگر برمی دارند. در حقیقت می توان این چنین تبیین کرد که نوآوری و نوآفرینی در لوگو ۱۰۰% به کار رفته است ولی در آرم بین %۴۰ تا ۷۰% می باشد . لازم به ذکر است که طراحی لوگو هزینه بر تر از طراحی آرم می باشد .
جهت مطالعه بیشتر در مورد ثبت لوگو و نشان تجاری می توانید به مقاله آن مراجعه نمایید
نتیجه دقیقی پیدا نشد . جهت نمایش پیشنهادات اینجا کلیک کنید
مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید
یک برند ضمانت همیشگی و دائمی یک فروشنده به منظور عرضه ی مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی ها و خدماتی خاص به مصرف کنندگان می باشد.
علائم تجاری به گونه علائمی گفته می شود که تمایز را در بین کالا و خدمات نشان می دهند . در قانون تجارت اینگونه علائم دارای طبقاتی می باشند . طبقه بندی علائم تجاری از جهت موضوع و شکل می باشد که در این مقاله به شرح آنها پرداخته می شود
در زبان فارسی اصطلاح برند به طور معمول به منظور اشاره به محصول و یا خدماتی استفاده می شود که دارای ارزش اعتباری و اجتماعی بسیار زیادی داشته باشد.
هر محصولی به منظور دریافت نمودن امتیاز برای کیفیت خود فقط به وسیله نام و علامتی و برندی که بر روی آن ثبت شده است قادر می باشد تشخیص داده شود.
لوگوی تجاری نوعی تصویر می باشد که به منظور تبیین نمودن یک عبارت، موضوع، تلقین کردن یک موضوع و معرفی و شناساندن موسسه، محصول، سایت و.... از آن استفاده می شود.
به هر نشان قابل مشاهده ای که قادر باشد کالاها یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی را از یکدیگر متفاوت کند علامت می گویند
از آنجا که ثبت مزایای مرتبط با کیفیت کالا بوسیله علامت تجاری کالا انجام می شود و معروفیت علامت تجاری که به آن به عنوان برند اشاره می شود، برای شرکت یا بنگاه اقتصادی تولیدی مزایای مادی و اعتباری و معنوی در پی دارد که در این مقاله به مزایای مهم ثبت علامت تجاری پرداخته می شود مطالعه نمایید.
پاسخ دادن به :
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد