ثبت برند جهانی
ثبت برند جهانی همان ثبت برند بین المللی می باشد در این مقاله به توضیحات بیشتر پرداخته می شود
در مقاله های قبلی در مورد ثبت علامت تجاری و برند و شرایط که باید آنها به را به ثبت رساند صحبت شده است در این مقاله به ثبت برند بین الملل می پردازیم بدین صورت که مقاله های قبلی بدین صورت بود که زمینه فعالیتی در کشور ایران می باشد اما در صورتیکه فعالیت خارج از کشور ایران باشد در زمینه بین الملل باید برند را به ثبت رساند . مطمئنن این سوال برای شما پیش میاید که چه کارهای قانونی برای این کار باید انجام داد . با ما همراه باشید .
جهت مطالعه بیشتر ثبت برند در ایران به مقاله آن مراجعه نمایید .
به صورت خلاصه تاریخچه کنوانسیون پاریس را تعریف می نمایید .دراین کنوانسیون در ارتباط با حمایت از حقوق مالکیت صنعتی می توان گفت که به موجب این قانون در حمایت از علائم تجاری در سطح بین الملل صاحبین حقیقی و یا حقوقی این علائم می بایست به طور جداگانه و با ترجمه مدارک به زبان کشور مورد نظر و پرداخت هزینه جداگانه به کشور مزبور عملیات ثبت را به انجام می رسانند و بالطبع کاری پر هزینه و زمان بر بوده است اما امروزه به منظور سهولت در روند ثبت بین المللی علائم تجاری تعدادی از کشورهای عضو کنواسیون پاریس یک اتحادیه بین المللی برای حمایت از مالکیت صنعتی و حقوق ناشی از آن تشکیل دادند در این سیستم مادرید بعنوان دستور العمل بین المللی علائم تجاری تصویب گردید که این سیستم دارای دو معاهده می باشد.
باید به این نکته توجه نمایید که در رابطه با سیستم ، الزامی است که علامت تجاری را در کشور خود به ثبت برسانند سپس اقدامات بعدی انجام دهند .
باید این نکته اشاره کرد علامت های تجاری که در ایران به ثبت رسیده اند این قابلیت را دارند که در سیستم مادرید ( بین الملل ) ثبت شوند.
ثبت بین المللی بدین معناست که می توان علامت مذکور را در کشورهای عضو کنوانسیون مادرید با پرداخت هزينه هاي قانوني در هر كشور بصورت جداگانه اقدام به ثبت نمود.
در نتیجه جهت ثبت بین الملل باید علامت را در کشورهایی که عضو کنوانسیون مادرید هستند با پرداخت کردن هزینه های قانونی در کشور های دیگر به صورت جداگانه ثبت نمایند.
مبلغ پايه ( 750 فرانك سوئيس براي هر علامت سياه وسفيد و 903 فرانك سوئيس در صورت رنگي بودن علامت) بعلاوه چهل هزار تومان هزینه بررسی اولیه اداره ثبت.
هزينه هاي تكميلي و اضافي: ( هزینه برخی از کشورها کمی متفاوت می باشد، هزینه طی فیش پرداختی محاسبه میگردد.)
تعداد كشورهاي تعيين شده * 100 فرانك سوئيس هزينه تكميلي = مبلغ كل هزينه هاي تكميلي
تعدادطبقات كالاها وخدمات * 100 فرانك سوئيس هزينه اضافي = مبلغ كل هزينه هاي اضافي بيش از سه طبقه
لازم به ذکر است هزینه برخی از کشورها متفاوت بوده و هر کشور بین 200 - 300 فرانک هزینه خواهد داشت
واریز هزینه ها بصورت حواله ارزی بوده و میتواند توسط خود متقاضی نیز صورت پذیرد.
- مدت زمان ثبت حداقل 12ماه و بستگی به نوع و تعداد کشور تا 18 ماه متفاوت می باشد.
نتیجه دقیقی پیدا نشد . جهت نمایش پیشنهادات اینجا کلیک کنید
مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید
ثبت برند جهانی همان ثبت برند بین المللی می باشد در این مقاله به توضیحات بیشتر پرداخته می شود
ماده ی 5 قانون ثبت علائم و اختراعات،ثبت بعضی از علائم را به عنوان علامت تجارتی منع می کند در این مقاله مطالبی درخصوص علائم تجاری غیر قابل ثبت مطالبی ارائه شده است برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه نمایید.
برندی که به ثبت رسیده است محصولات و خدمات شما را از کالاها و خدمات شرکت های دیگر متفاوت می نماید و سبب جلوگیری از سو استفاده های احتمالی می گردد.در این مقاله از ویژگی های یک برند خوب می توانید اطلاعات مفیدی را مطالعه نمایید
علامت تجاری بعد از ثبت این امکان را دارد که بعد از پایان مدت اعتبار آن مجدد تمدید گردد که در این مقاله به توضیحات بیشتر پرداخته شده است لطفا مطالعه نمایید.
جهت شهرت و اعتبار کسبی بهترین راه ثبت برند زعفران می باشد جهت ثبت برند زعفران بهتر است در ابتدا استعلامات لازم از نوع برند درخواستی نمایید
در دنیای امروزه برند نقشی بسیار اساسی داشته است . بدین صورت که مردم بیشتر طرفداری محصولاتی هستند که یک نام یا برند داشته باشد
ثبت برتد در ایران در اداره مالکیت صنعتی با داشتن شرایط قانون تجارت و هم چنین شرایط ثبت امکان پذیر می شود در این مقاله به توضیحان ای موارد پرداخته می شود
در واقع انتخاب لوگو برای هر کسب و کاری باید با هدف انتخاب شود در غیر اینصورت موفقیت را در پی ندارد و در این مقاله به مطالب مفیدی در مورد مراحل ثبت لوگو می پردازیم
ثبت علامت تجاری ضمانتی است که مصرف کننده می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دادند
از اولین قدم هایی که در برندسازی باید به آن توجه نماییم نامگذاری و انتخاب برند می باشد بدین صورت که برند نقش اساسی در مبحث بازار یابی و شناخته شدن ایفا می کند
پاسخ دادن به :
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد