لوگو سفید ایلیا
ثبت برند
ثبت برند فارسی ثبت برند لاتین ثبت برند حقیقی ثبت برند حقوقی مراحل ثبت برند مدارک ثبت برند هزینه ثبت برند مدت زمان ثبت برند برند های تخصصی
ثبت برند رستوران ثبت برند مواد غذایی ثبت برند پوشاک ثبت برند آرایشی
ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری حقیقی ثبت علامت تجاری حقوقی مراحل ثبت علامت تجاری مدارک ثبت علامت تجاری هزینه ثبت علامت تجاری شرایط ثبت علامت تجاری زمان ثبت علامت تجاری
سایر خدمات
ثبت طرح صنعتی ثبت لوگو ثبت نشان تجاری ثبت علائم تجاری نقل و انتقال برند
تماس با ما

نحوه ثبت برند بین المللی


در مقاله های قبلی در مورد ثبت علامت تجاری و برند و شرایط که باید آنها به را به ثبت رساند صحبت شده است در این مقاله به ثبت برند بین الملل می پردازیم بدین صورت که مقاله های قبلی بدین صورت بود که زمینه فعالیتی در کشور ایران می باشد اما در صورتیکه فعالیت خارج از کشور ایران باشد در زمینه بین الملل باید برند را به ثبت رساند . مطمئنن این سوال برای شما پیش میاید که چه کارهای قانونی برای این کار باید انجام داد . با ما همراه باشید .

جهت مطالعه بیشتر ثبت برند در ایران به مقاله آن مراجعه نمایید .

نحوه ثبت برند بین المللی

به صورت خلاصه تاریخچه کنوانسیون پاریس را تعریف می نمایید .دراین کنوانسیون در ارتباط با حمایت از حقوق مالکیت صنعتی می توان گفت که به موجب این قانون در حمایت از علائم تجاری در سطح بین الملل صاحبین حقیقی و یا حقوقی این علائم می بایست به طور جداگانه و با ترجمه مدارک به زبان کشور مورد نظر و پرداخت هزینه جداگانه به کشور مزبور عملیات ثبت را به انجام می رسانند و بالطبع کاری پر هزینه و زمان بر بوده است اما امروزه به منظور سهولت در روند ثبت بین المللی علائم تجاری تعدادی از کشورهای عضو کنواسیون پاریس یک اتحادیه بین المللی برای حمایت از مالکیت صنعتی و حقوق ناشی از آن تشکیل دادند در این سیستم مادرید بعنوان دستور العمل بین المللی علائم تجاری تصویب گردید که این سیستم دارای دو معاهده می باشد.

باید به این نکته توجه نمایید که در رابطه با سیستم ، الزامی است که علامت تجاری را در کشور خود به ثبت برسانند سپس اقدامات بعدی انجام دهند .

وکیل ثبت برند مجری تخصصی در زمینه ثبت برند 

مدارک لازم جهت ثبت برند بین المللی

  1. نامه درخواست جهت ثبت بين المللي علامت خطاب به اداره ثبت علايم تجاري با درج اسامي كشورهاي مورد نظر ارائه داده شود
  2. معرفي نامه بر روي سربرگ شركت همراه با امضاي مديران و دارندگان حق امضا و با مهر شركت براي اشخاص حقوقي و در صورت مراجعه وكيل رسمي ارائه وكالت نامه دادگستري ارائه داده شود .
  3. فتوكپي مصدق شناسنامه و كارت ملي مديران و دارندگان حق امضاي شركت و روزنامه تاسيس و آخرين تغييرات شركت براي اشخاص حقوقي و ارائه كپي مصدق شناسنامه و كارت ملي براي اشخاص حقيقي و در صورت مراجعه به وكيل رسمي ارائه وكالت نامه دادگستري ارائه داده شود .
  4. اصل گواهي ثبت علامت تجاري در ايران جهت رويت و كپي آن جهت ضبط در پرونده يا ارائه كپي مصدق گواهي ثبت علامت تجاري ارائه داده شود .
  5. فرم مخصوص لاتين تکمیل شود
  6. برگ محاسبه هزينه ها ارائه داده شود
  7. رسيد مربوط به پرداخت هزينه بررسي اظهارنامه ثبت بين المللي

باید این نکته اشاره کرد علامت های تجاری که در ایران به ثبت رسیده اند این قابلیت را دارند که در سیستم مادرید ( بین الملل ) ثبت شوند.

ثبت بین المللی بدین معناست که می توان علامت مذکور را در کشورهای عضو کنوانسیون مادرید با پرداخت هزينه هاي قانوني در هر كشور بصورت جداگانه اقدام به ثبت نمود.

در نتیجه جهت ثبت بین الملل باید علامت را در کشورهایی که عضو کنوانسیون مادرید هستند با پرداخت کردن هزینه های قانونی در کشور های دیگر به صورت جداگانه ثبت نمایند.

نحوه پرداخت هزينه ها و تعرفه های ثبت برند بین المللی

مبلغ پايه ( 750 فرانك سوئيس براي هر علامت سياه وسفيد و 903 فرانك سوئيس در صورت رنگي بودن علامت) بعلاوه چهل هزار تومان هزینه بررسی اولیه اداره ثبت.

 هزينه هاي تكميلي و اضافي: ( هزینه برخی از کشورها کمی متفاوت می باشد، هزینه طی فیش پرداختی محاسبه میگردد.)

 تعداد كشورهاي تعيين شده   *  100  فرانك سوئيس هزينه تكميلي   =     مبلغ كل هزينه هاي تكميلي

 تعدادطبقات كالاها وخدمات  *  100  فرانك سوئيس هزينه اضافي    =    مبلغ كل هزينه هاي اضافي بيش از سه طبقه

 لازم به ذکر است هزینه برخی از کشورها متفاوت بوده و هر کشور بین 200 - 300 فرانک هزینه خواهد داشت

واریز هزینه ها بصورت حواله ارزی بوده و میتواند توسط خود متقاضی نیز صورت پذیرد.

 -  مدت زمان ثبت حداقل 12ماه و بستگی به نوع و تعداد کشور تا 18 ماه متفاوت می باشد.

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

ثبت برند جهانی

ثبت برند جهانی همان ثبت برند بین المللی می باشد در این مقاله به توضیحات بیشتر پرداخته می شود

کدام علائم تجاری غیر قابل ثبت اند؟

ماده ی 5 قانون ثبت علائم و اختراعات،ثبت بعضی از علائم را به عنوان علامت تجارتی منع می کند در این مقاله مطالبی درخصوص علائم تجاری غیر قابل ثبت مطالبی ارائه شده است برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه نمایید.

ویژگی های یک برند خوب چیست ؟

برندی که به ثبت رسیده است محصولات و خدمات شما را از کالاها و خدمات شرکت های دیگر متفاوت می نماید و سبب جلوگیری از سو استفاده های احتمالی می گردد.در این مقاله از ویژگی های یک برند خوب می توانید اطلاعات مفیدی را مطالعه نمایید

تمدید علامت تجاری

علامت تجاری بعد از ثبت این امکان را دارد که بعد از پایان مدت اعتبار آن مجدد تمدید گردد که در این مقاله به توضیحات بیشتر پرداخته شده است لطفا مطالعه نمایید.

ثبت برند زعفران

جهت شهرت و اعتبار کسبی بهترین راه ثبت برند زعفران می باشد جهت ثبت برند زعفران بهتر است در ابتدا استعلامات لازم از نوع برند درخواستی نمایید

ثبت برند مواد غذایی

در دنیای امروزه برند نقشی بسیار اساسی داشته است . بدین صورت که مردم بیشتر طرفداری محصولاتی هستند که یک نام یا برند داشته باشد

ثبت برند در ایران

ثبت برتد در ایران در اداره مالکیت صنعتی با داشتن شرایط قانون تجارت و هم چنین شرایط ثبت امکان پذیر می شود در این مقاله به توضیحان ای موارد پرداخته می شود

مراحل ثبت لوگو

در واقع انتخاب لوگو برای هر کسب و کاری باید با هدف انتخاب شود در غیر اینصورت موفقیت را در پی ندارد و در این مقاله به مطالب مفیدی در مورد مراحل ثبت لوگو می پردازیم

مراحل ثبت علامت تجاری

ثبت علامت تجاری ضمانتی است که مصرف کننده می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دادند

انتخاب نام برند

از اولین قدم هایی که در برندسازی باید به آن توجه نماییم نامگذاری و انتخاب برند می باشد بدین صورت که برند نقش اساسی در مبحث بازار یابی و شناخته شدن ایفا می کند

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟