لوگو سفید ایلیا
ثبت برند
ثبت برند فارسی ثبت برند لاتین ثبت برند حقیقی ثبت برند حقوقی مراحل ثبت برند مدارک ثبت برند هزینه ثبت برند مدت زمان ثبت برند برند های تخصصی
ثبت برند رستوران ثبت برند مواد غذایی ثبت برند پوشاک ثبت برند آرایشی
ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری حقیقی ثبت علامت تجاری حقوقی مراحل ثبت علامت تجاری مدارک ثبت علامت تجاری هزینه ثبت علامت تجاری شرایط ثبت علامت تجاری زمان ثبت علامت تجاری
سایر خدمات
ثبت طرح صنعتی ثبت لوگو ثبت نشان تجاری ثبت علائم تجاری نقل و انتقال برند
تماس با ما

ثبت لوگو


ما در این مقاله برآنیم تا در مورد ثبت لوگو مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه نماییم مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن با هر سوال و مسئله ای با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لوگو چیست؟

لوگو یک نشانه گرافیگی می باشد که قادر است به صورت علامت،نماد،نوشتار و یا ترکیبی از این ها طراحی گردد.

ثبت لوگو

 ممتاز ساختن یک محصول و یا خدمات توسط یک لوگو مشخص می شود که این لوگو وقتی بر روی آن محصول خدمات درج شده باشد از دیگر محصولات و خدمات دیگر شاخص تر می سازد و به مصرف کننده آن اعتماد را می دهید که این محصولی که انتخاب کرده است دارای کیفیت برتری می باشد زیرا لوگوی آن ثبت شده است و شناخته شده می باشد.

ثبت لوگو اختیاری می باشد در صورتی که مالک برای استفاده از حمایت های قانونی می تواند درخواست ثبت لوگوی خود را داشته باشد.

مزایای ثبت لوگو

  1. با ثبت لوگو مشتریان قادر می باشند محصولات متشابه تولیدکنندگان را از یکدیگر تشخیص بدهند.
  2. با ثبت لوگو شزکت ها قادر می باشند محصولات خود را از یکدیگر متفاوت نمایند.
  3. لوگو ابزاری می باشد که برای شرکت شهرت و وجهه ایجاد می نماید.
  4. ثبت لوگو جزء الزامی و ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی می باشند.
  5. ثبت لوگو شاخصه شناسایی یک شرکت می باشد.
  6. در برداشتن لوگو سبب می گردد تا بازاریابی راحت تر و آسانتر صورت بگیرد.
  7. با داشتن لوگو به صورت چشمگیری هزینه های معرفی کالا و خدمات کاهش می یابد.

تفاوت لوگو و آرم در چیست؟

لوگو : زمانی که بر روی کالا و یا خدماتی شکل و یا صورتهایی می بینید که از اشکال گرافیکی باشد که این شکل ها با ترسیم و سلیقه طراح کشیده می شود و متقاضی آن انتخاب می نماید بر روی آن محصولات و کالاها درج می نماید. از خلاقیتی ویژه بدست می آید.

آرم: یک تصویر گرافیکی که به صورت ساده و در بردارنده و یا نشان دهنده نوع فعالیت و یا نوع سارمان یااتحادیه باشد آرم گفته می شود . یعنی عنوان گرافیکی نمی باشد و در کنار اسم شرکت و یا اسم برند طراحی می شود.

مراحل ثبت لوگو

زمانی که لوگو مورد نظر خود را طراحی کردید برای حفاظت از این نشان می توانید آن را ثبت نمایید ، ثبت لوگو در اداره مالکیت معنوی امکان پذیر می باشد جهت جلوگیری از هزینه های اضافی می توانید جهت سهولت در کار به موسسه وکیل ثبت برند بسپارید.

با ارائه مدارک و طی کردن مراحل ثبت لوگو در اداره ثبت مالکیت می توانید از حمایت های قانونی برخوردارد شوید.

ورود و ثبت نام در سایت مالکیت معنوی و در قسمت ثبت علائم تجاری

مدارک ثبت لوگو را آماده نمایید سپس وارد سامانه اینترنتی مالکیت معنوی sherkat.ssaa.ir شده و ثبت خود را انجام دهید .در قسمت سمت چپ سایت وارد قسمت ورود اطلاعات شوید.

در هنگام ورود اطلاعات در سایت اداره مالکیت معنوی به موارد زیر دقت نظر داشته باشید:

متقاضی و یا مالک لوگو که بر اساس نوع شخصیت آن حقیقی و یا حقوقی بودن انتخاب نموده و اطلاعات هویتی مرتبط را وارد نمایید.
در صورت وجود وکیل و یا نماینده قانونی اطلاعات را وارد نمایید و در صورت نبودن آن را خالی بگذارید.
ابلاغیه و پیام های سازمان برای شماره تلفن همراه و یا ایمیل متقاضی ارسال میشود در صحت ورود اطلاعات دقت نمایید.
مطابق خدمات و محصولی که ارائه می دهید طبقه آنرا انتخاب نمایید.
کلیه مدارک مورد نیاز ثبت لوگو را در قسمت مربوطه وارد نمایید ( لازم به ذکر است مدارک را اسکن نمایید. )
برای ثبت لوگو نیاز به پرداخت هزینه های دولتی می باشید بعد از پرداخت این هزینه های می توانید رمز کدرهگیری را اخذ نمایید .( لازم به ذکر است در قسمت سامانه درگاه اینترنتی قرار داده شده است که بتوانید از طریق رمز دوم اینترنتی پرداختی را انجام دهید. )
سپس بعد از پرداخت هزینه های دولتی ثبت لوگو می توانید از سامانه کدرهگیری و رمز را دریافت نمایید و اطلاعات جهت بررسی به سیستم کارشناسان اداره قرار می گیرد.
از اظهارنامه ثبت لوگو پرینت گرفته و ذیل اوراق را امضا نموده و به همراه مدارک مربوطه به اداره مالکیت معنوی ارسال نمایید.

زمان ثبت لوگو در بازه زمانی 35 الی 40 روز به طول می انجامد اصولا در این مدت زمان کارشناسان اداره بر اساس مدارک و اطلاعات درج شده در اظهارنامه کلیه موارد را بررسی نموده و نتیجه را به متقاضی اعلام می نمایند.

سپس بعد از تأیید اطلاعات از سوی کارشناسان اداره روزنامه رسمی انتشار می یابد . سپس گواهینامه ثبت 10 ساله به متقاضی صادر می شود .

مدارک مورد نیاز برای ثبت لوگو

ثبت لوگو برای شخصیت حقیقی و یا حقوقی قابلیت ثبت را دارد بدین صورت که در ارائه مدارک آنها باهم تفاوتی وجود دارد .

ثبت لوگو برای اشخاص حقوقی :

  1. کپی از آخرین اورالق شرکت ( آخرین روزنامه رسمی ، آخرین تغییرات ، اساسنامه شرکت ، ...)
  2. نسخه کپی از جوازهایی که برای فعالیت دریافت گردیده است ( پروانه بهره برداری ، پروانه تأسیس و...)
  3. نسخه از کارت بازرگانی.
  4. نسخه از مدارک هویتی کارت ملی و شناسنامه.
  5. نمونه ای لوگو مورد نظر در ابعاد 10*10.

مدارک مورد نیاز ثبت لوگو حقیقی 

  1. نسخه از مدارک هویتی کارت ملی و شناسنامه.
  2. نسخه کپی از جواز کسب و یا هرگونه فعالیتی که مجوز کسب دارا باشد.
  3. نسخه کپی از کارت بازرگانی.
  4. ارائه نمونه ای لوگو در ابعاد 10 *10.

در انتها خاطر نشان می شویم که وکیل ثبت برند آماده ارائه خدمات به متقاضیان ثبت لوگو می باشد لذا در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با وکیل ثبت برند در ارتباط باشید و از تجربیات مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه بهره مند شوید.

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

مراحل ثبت برند

یک نشان و یا یک اسم و یا یک کلمه و... که حتی می توان ترکیب کردن موارد فوق را به عنوان برند طراحی و انتخاب کرد

شرایط ثبت برند

در بازارهای کلان اقتصاد در تمامی نقاط جهان واژه یی که بیشتر به گوش میخورد ، برند می باشد.

ثبت علامت تجاری حقیقی

همواره اشخاصی که به صورت نوع حقیقی به فعالیت می پردازند برای معروفیت و بستن قرار دادها و شناخته شدن نیازمند و نام و علامتی هستند که بتوانند توسط آن بهتر وارد بازار شوند

ثبت برند رستوران

امروزه رستوران داری شغلی بسیار پرطرفدار بوده و مشتریان بسیاری در این حوزه موجود است.

مراحل ثبت علائم تجاری

علائم تجاری و نام های تجاری یکی از عناصر مهم در بازار یابی و راهبردی در عرضه بازار و کالاها و خدمات می باشد

ثبت برند بهداشتی

محصولات بهداشتی مواردی را شامل می شوند که با قسمت های خارجی بدن ، یا مواردی که برای پاکننده ها و نظایر آن می باشد گفته می شود. در این مقاله از مراحل ثبت برند بهداشتی و مدارک آن اطلاعات لازم را کسب نمایید .

خانه

homehomehome

ثبت برند لاتین

مجوز ثبت برند لاتین مادامی که فرد یا شرکت اقدام به اخذ کارت بازرگانی قانونی نکرده است صادر نخواهد شد.

استعلام برند قبل از ثبت

از آن جایی که هدف اصلی از ثبت برند ، معروف شدن و شناخته شدن آن در آینده است ، نامی که برای آن انتخاب می شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد

مدارک ثبت برند

برای معرفی محصول خود و ایجاد تفاوت بین آن محصول با دیگر محصولات مشابه موجود می توانید از یک علامت یا طرح خاص و یا یک نام و نشانه ی منحصربفرد استفاده کنید

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

هم اکنون آنلاین نیستیم . جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟